dissabte, 15 de setembre del 2012

Social Media Freelance

Social Media Freelance és la nova professió d'en Jordi així que a partir de ja, aquestes paraules marquen un abans i un després en la seva carrera professional.

Després d'un parell de setmanes o tres (ja m'he perdut) amb algunes entrevistes i algunes propostes ha decidit que treballarà pel seu compte. Sé que no ha estat una decisió fàcil per a ell tot i que era una cosa que sé que desitjava fa molt.

En Jordi sempre ha tingut a la ment treballar pel seu compte. Ja va tenir una empresa i el fet d'haver de sortir d'aquesta li va suposar un bon disgust. Després d'aquella sortida va treballar per altres empreses i tot i que en algunes ha estat molt bé en el fons sempre ha desitjat portar el seu propi projecte. El noi ens ha sortit emprenedor...

El cert és que a mi aquesta decisió em provoca una mica d'angoixa. No sóc gens "aventurera" i sempre prefereixo "pájaro en mano que ciento volando" així que valorant les ofertes que tenia segurament jo m'hagués quedat amb la que era més fàcil i còmode.

Tot i així he decidit animar-lo a triar el que realment vol i desitja. No sé si és bon moment per emprendre aventures però està clar que tampoc ho és per refiar-se d'una feina i pensar que serà per tota la vida. Així que què carai! Sempre podem rectificar, no?

A més, treballarà des de casa i això és un luxe!

8 comentaris:

Mamaaaaine ha dit...

Aquests dies he llegit els teus posts amb preocupació al principi, quan no t'havien assignat cap substitució i el Jordi s'havia quedat sense feina; i ara amb alegria. Segur que aquesta nova etapa va molt bé!!!

cira ha dit...

M'has deixat ben intrigada amb això del social media...;)

Molta sort, però segur que no li cal. Si s'ha decidit és perquè ja sap per on començar i perquè té il·lusió.

Esther ha dit...



Mamaine la veritat és que hem passat unes setmanes una mica dures però per sort sembla que tot comença a redreçar-se :-) Gràcies pels ànims maca!

anna social media... Buf! A mi em costa una barbaritat entendre-ho del tot però resumint podríem dir que es tracta de la persona que potencia una empresa a través de les xarxes socials :-)) A veure com va, il·lusió no li falta no jeje!

Anònim ha dit...

Doncs em sembla perfecte que tiri endevant una il·lusió, i el millor: que tu el recolzis.
Molta sort!!

onavis ha dit...

Molta sort en aquest nou camí!!

Esther ha dit...

Gràcies!

Mirashka ha dit...

Segur que li anirà mooooolt bé i això de treballar des de casa no te preu!

Esther ha dit...

Sí, la veritat és que estic molt més tranquil·la pensant que porta ell els nens :-)