diumenge, 11 de novembre del 2012

La rebaixa (II)

Anem a per la segona part de "La rebaixa" i és que al final em vaig decidir i vaig enviar el mail.

Vaig al·legar que el preu dels pisos de lloguer ha minvat considerablement des que vam llogar el nostre. Aquest fet és més que constatable perquè si entrem a qualsevol portal immobiliari trobem preus més baixos. No sé, vam pensar que el tema de que paguem cada mes i som bons inquilins doncs no ens pertoca. Que som bons pagadors és un fet i que som bons inquilins ho han de jutjar ells, no? Així que la nostra demanda es basa en un fet objectiu.

Ara queden els nervis perquè la llogatera ens ha respòs que el seu marit és de viatge i que quan torni ho parlaran.

Tic tac tic tac...

7 comentaris:

cira ha dit...

Molt bé! Segur que us fan una proposta de rebaixa! Ja ens explicaràs...

Montse ha dit...

Jo també crec que et faran alguna rebaixa. Avui dia un no es pot arriscar.

Bona sort!!

Mirashka ha dit...

ja ens explicaràs!!!!

Esther ha dit...

Buf, a veure què tal. Tinc uns nervis... Els temes de diners sempre m'han costat molt :-(

Anònim ha dit...

Ja heu donat el pas, tant de bó aquesta rebaixa es faci efectiva

MamaModerna ha dit...

Ja se sap alguna cosa? ARa tinc curiositat per saber de la rebaixa.

Esther ha dit...

MamaM res de res. Imagina't com estic jo!!!