dijous, 3 de gener del 2013

Canes

Fa unes setmanes em va donar un rampell i vaig decidir no tenyir-me més. Vaig pensar que estaria prou bé tornar a veure el meu color de cabell natural del que ja ni me'n recordo. Vaig pensar en sanejar el cabell, dur-lo natural i alhora estalviar perruqueria.

En "ello estaba" fins que ahir vaig anar al mirall i allà les vaig veure! No una ni dos sinó tres canes la mar de juntetes fent pinya a la ratlla ben disposades a demostrar-me que els anys passen per tothom.

No és que hagi estat un drama però reconec que veure'm allà les canes em va sobtar. Sóc jove, ho sé, només tinc 33 anys (pocs per mi potser molts per altres) però el fet de veure'm canes em va fer sentir una mica més gran.

Ara tenyir-me ja no és un gust sinó una obligació perquè no m'agrada que se'm veig cap cabell blanc. Ni que sigui un! Vaja una sóc jo per aquestes coses... Així que anar a la perruqueria ja no és una cosa que únicament faré per plaer sino també perquè començo a tenir que tapar una micona el pas dels anys.

Això no és cap drama no, només són tres però carai, són les meves tres primeres i cadascú es conta lo seu que diuen, no?

Res, que em faig gran i només queda el consol de pensar que em vull veure com el bon vi que quants més anys millor!

8 comentaris:

Mamaaaaine ha dit...

Ui, jo tinc una companya de feina que s'ha revelat i ara duu el cabell blanc. Li queda molt estilòs.

Esther ha dit...

Buf, crec que jo no podria...

cira ha dit...

Jo m'estic revelant! Tinc canes des dels 20 anys i ara ja paso, no em penso tornar a tenyir! Vull les meves canes!
Me l'he tallat curtet i que vagin sortint. Estic encantada, penso ser una noia(32 només) canosa estilosa jo també! jeje

Esther ha dit...

A veure si ara la moda serà anar canós i jo seré la rareta tenyida :-P

Anònim ha dit...

Uiiii, amb el poquet que m'agrada a mi anar a la pelu... ja temo el dia que em surti una cana!! jijiji

conxi ha dit...

Jo en tinc més de tres però encara es camuflen. Quan siguin evidents no sé que faré perquè tampoc m'agrada gens anar a la pelu...Però definitivament he decidit ser com tu i el bon vi!

cira ha dit...

Apunteu-vos al nou look anti crisis! ;)

De tota manera, Esther, he de dir que tu duus un color de ccavell molt xulo...

Esther ha dit...

Ester jo reconec que la perruqueria és un dels pocs vicis que tinc. M'encanta! Però clar, no és el mateix anar perquè una vol que per dissimular coses que no vols que es vegin :-P

Conxi això segur, grans però amb aroma, textura... je je je!

anna gràcies! Ara porto una bona temporada ben igual però he dut el cabell de tots els colors :-)