dimarts, 22 de gener del 2013

Virus


I aquesta vegada m'han tocat a mi... Ahir vaig passar tot el dia amb un fred horrorós, el fred es va convertir en mal per tot el cos i a la nit se li havia sumat la febre. Vaja, que estic estupenda!

Avui porto tot el dia sense febre però estic feta un nyap i sobretot molt i molt i molt avorrida i és que no serveixo per estar malalta.


Aquesta tarda aniré al metge perquè ara mateix a la feina no podem faltar ni un sol dia sense justificar-ho i encara rumio sobre què faré. Crec que no m'aniria pas malament passar un parell de dies a casa i recuperar-me del tot però per altra banda no deixo de pensar en tot el que he de fer a l'escola i en com ho trobaré tot quan arribi (les companyes ho fan genial, eh? però no és el mateix tenir-ho tot controlat una mateixa).

Per altra banda hi ha el tema dels calers i és que ara ens descompten una autèntica burrada quan faltem. A una companya li van treure 300 euros per estar una setmana de baixa. Sí, malalta i putejada!

Bé, parlo per parlar perquè ni tan sols sé si em voldran donar un parell de dies. Els metges tampoc ho tenen pas tan fàcil per donar-nos baixes...

Quina porqueria tot plegat! Estàs malalta i a sobre patint per coses que haurien de ser insignificants. 

4 comentaris:

conxi ha dit...

Millora't noia! I sí, se les pensen totes per estafar-nos de totes les maneres possibles...

Anònim ha dit...

Cuida't!!!

Petons!

cira ha dit...

És la òstia. Sembla que tinguis la culpa de posar-te malalta. Millora't noia, però no per ells i les seves patranyes..per tu! :)

Esther ha dit...

Gràcies maques!