dimarts, 1 de gener del 2013

Experimentant...


Fa pocs dies que la "Chefo" corre per casa però el cert és que ja li estic donant força ús.

De moment he fet els següents plats:

- Pa de pessic de xocolata: surt molt bo però la part de sota se'm crema. No sé si em falta pràctica però de moment no hi ha res com un bon ganivet per tallar la part socarrada i fora. Tot i així va quedar prou bo!

- Macarrons: em té meravellada com poses tot allà i es fan. Vaja que al principi sembla una guarrindongada i després resulta d'allò més bo.

- Cloïsses i navalles a la marinera: les primeres van quedar més sucoses però les dues estaven bones bones.

I aquesta nit provarem rap a la marinera i per demà unes mandonguilles a la Bilbaina.

La veritat és que la maquineta m'està resultant molt i molt pràctica sobretot per dues raons. Primer perquè jo no sóc massa de "guisats", no tinc traça ves! I la "chefo" m'està donant la possibilitat de fer diferents "suquillos" que sens dubte els meus nens agrairan (jo no que em toca planxa, planxa i més planxa) i segon perquè la cuina queda neta neta netíssima i això sempre s'agraeix.

Així que, de moment, només puc dir que ha estat bona compra, sí senyor!

4 comentaris:

conxi ha dit...

Vénen ganes de comprar-me'l! Bon appétit! (avui jo no soparé pas...)

Esther ha dit...

Jo avui ja torno a estar amb la "operación bikini" jaja!

onavis ha dit...

Molt bé!!
Jo ja tinc la iogurtera!!!
Aquesta nit faré els primers!!

Esther ha dit...

Oooh, ja m'explicaràs com et va? :-))