dissabte, 22 de juny del 2013

Addicta a les hamburgueses vegetals

Ho confesso, va costar que entressin a la meva vida però ara són bàsiques a la meva dieta. Des que vaig dir "hola tofu" que se m'han obert un munt de possibilitats alimentàries i el descobriment per excel·lència pel moment són les burguers vegetals.

Hi ha de tota classe! De carbassó, d'albergínia, jardineres, escalivades, amb bolets, d'espinacs i formatge... N'hi ha tantes per provar que gairebé cada setmana en faig un descobriment.

Ara ja tinc fins i tot la meva botiga de confiança per anar a buscar-les i em sorprèn la quantitat de gent que entra a comprar-hi. Sincerament, tot aquest tipus d'alimentació la relacionava molt amb gent vegetariana i amb altres costums però d'això res, cada vegada hi ha més gent que s'apunta al menjar d'aquest tipus i suposo que això es deu a la preocupació per una dieta sana.

També confesso que estic bastant més "toca nassos" des que em cuido i ara moltes vegades fins i tot m'enfado quan veig que gent propera menja d'una manera molt poc saludable. Si us dic jo que aquesta dieta m'està canviant la vida!

PD: Porto ja perduts cinc quilos i sis-cents grams. Visca!


6 comentaris:

MamaModerna ha dit...

Fantàstic Esther! Felicitats per aquests 5 quilets!
A mi tambe magraden molt aquestes hamburgueses, llàstima que a Londres no en trobo de tan bones

Esther ha dit...

Gràcies maca! :-) Allà no hi ha cap botiga de "confiança"?

onavis ha dit...

Felicitats!!
A mi també m'agraden les hamburgueses vegetals!! Nosaltres en fem a casa unes amb llenties i arròs molt bones!! Si vols et passo la recepta del blog que l'he tret:

http://blog.nomastuppers.com/hamburguesas-de-lentejas/

Fàcil i boníssima!

conxi ha dit...

Nosaltres també ho som!! Bé, només un cop per setmana i per sopar. Comprem de Biosoy però també unes que son basques, crec que Zualzo. Moltes gràcies a l'onavis per la recepta! Me l'apunto i ja la farem un dia d'aquests.
Vagi bé!

cira ha dit...

A mi també m'agraden, però el meu home no li fan massa gràcia...l'he de convèncer! M'apunto la recepta de l'Onavis, em sembla molt bona idea!

Esther ha dit...

Onavis moltes gràcies per la recepta! Ara que començaré les vacances i tindré més temps (o això penso) vull buscar receptes macrobiòtiques per "experimentar" a casa :-) A veure si em poso amb la teva!

Conxi les Biosoy bones bones, eh¿? Jo compro unes de marca "PRASAD" que també estan molt bé.

Cira a casa meva ni m'ho plantejo que el meu marit les tasti. Li acostes un plat de verdura i es crema com una bruixa. És la meva lluita diària amb ell... Com un nen petit!