diumenge, 28 d’agost del 2011

Canvi de feina

Ara ja és oficial així que ho puc dir: En Jordi canvia de feina!

Fa temps que la idea d'un canvi li rondava pel cap. Va buscar i caram! Sembla que ha estat de sort perquè ha trobat un lloc que és tot just el que volia o almenys se li assembla molt.

La veritat és que quan en Jordi canvia de feina (no fa tant que va començar on és ara) jo em poso nerviosa. Per què? Doncs ben bé no ho sé però m'intriga saber com li anirà, si estarà a gust... Vaja que és com quan em toca a mi començar de nou en una escola perquè em faig les mateixes preguntes.

Aquesta feina creiem que aportarà coses bones a la nostra vida. Una d'elles és que passarà de ser autònom a assalariat i això ens dona algunes seguretats (sobretot de caire econòmic) que ara mateix no tenim i que ens faran respirar una mica més tranquils. Ara mateix si falta a la feina sigui pel motiu que sigui no cobra els dies que ha faltat, si el fan fora no té dret a atur, etc. Bé, unes quantes coses que, la veritat, a mi em començaven a provocar una mica d'angoixa. El més curiós és que fa un any no me la provocaven pas... Com canvien els pensaments!

L'altre cara de la moneda però és que perdem algunes coses com la flexibilitat horària, que pugui dur els nens a escola (això representa una despesa econòmica i un cert sentiment de culpa per a ell), s'haurà de desplaçar fins a Barna quan ara treballa aquí mateix (tinguem fe en la Renfe)... Vaja que guanyarà algunes coses però a canvi també haurà de perdre unes altres.

Jo sincerament espero que li vagi genial en aquesta nova "aventura" i que les coses bones ajudin a compensar les dolentes perquè s'ho mereix i perquè ens ho mereixem.

Sort!

11 comentaris:

Euphorbia ha dit...

És normal que aquests canvis provoquin cert estrés. Encara recordo les nits en blanc quan estava a punt de decidir-me per treballar on treballo ara...
Molta sort amb aquesta nova etapa.
Petons

Esther ha dit...

Gràcies!

onavis ha dit...

Molta sort en aquestq nova etapa!!!

Mirashka ha dit...

Segur que li anirà genial! T'entenc perfectament amb l'angoixa... jo cada cop que en Vic em diu que vol canviar de feina ja tremolo...

Esther ha dit...

Onavis gràcies!

Mirashka ja ens entenem tu i jo... Ains! Aquests culs inquiets...

conxi ha dit...

Segur que va tot bé!!Molta sort!

Sílvia ha dit...

A mi els canvis també em provoquen certa angoixa, però si són per a millorar benvinguts siguin. Us desitjo molta sort en aquest nou camí.

Sol Solet ha dit...

Tots els canvis es fan amb l'objectiu de millorar i acostumen a anar bé, poc a poc és com un assoleix estavilitat i millor qualitat de vida.
Molta sort en aquesta nova etapa!

Esther ha dit...

Moltes gràcies a totes :-)

Anònim ha dit...

Molta sort. Els canvis sempre fan ballar el cap, però també venen acompanyats d'il.lusió.

Esther ha dit...

Gràcies Ester!