dimarts, 16 d’agost del 2011

Molló parc

Ahir vam anar al Molló Parc i de ben segur que repetirem!

Diumenge al vespre no teníem massa clar quina seria l'activitat a fer dilluns amb els petits així que vam recórrer a internet (què fèiem abans sense?) i vaig anar a petar per casualitat a la web sortirambnens (molt recomanable) on apareixia aquest parc que ni en Jordi ni jo coneixíem.

Vam decidir anar i la veritat és que ens ho vam passar molt bé. Vam veure molts animalons i vam poder gaudir del contacte amb la natura. L'Andreu (vale, els papes també) va donar de menjar a les cabretes, va tocar ovelles, va muntar en poni...


Fins i tot en Biel es va animar i va fer "carícies" a una cabreta molt trempada que hi havia per allà.


Vam dinar a la vora del riu i ho vam disfrutar com nans (més pel lloc que no pas pels entrepans que fan al bar d'allà que són cars i minis) . Llàstima que a última hora vam haver de córrer una mica perquè el cel s'estava posant ben negre!

El Molló Parc ha estat tota una descoberta ja que a nosaltres ja ens va això de poder passejar per la natura i a mi m'encanta poder veure "bitxos" je je! A més fa goig poder veure'ls visquen d'una manera força lliure, amb espai i ben cuidats. Vaja, res a veure amb el zoològic!

7 comentaris:

onavis ha dit...

Que bé! Jo aquesta web que dius també me l'he mirat alguna vegada, i hi ha recomanacions interessants!

Buen ratito ha dit...

Ostres noia que bé!!! m'alegro de que estigueu xalant les vacances (una que esta currant com una ....)
Ja tinc un lloc més per anar amb la promesa del teu fill (li he otorgat el titol directament perque el teu nen hem te el cor robat)

Esther ha dit...

Onavis jo la vaig descobrir diumenge i està molt i molt bé :-)

Noe segur que us agrada si hi aneu!

Euphorbia ha dit...

Sembla molt xulo, m'ho apunto a la llista de les coses interessants a fer. Me'n vaig a visitar aquesta web. Gràcies.

Sol Solet ha dit...

Agafo nota!! jo també visito aquesta web, hi ha propostes molt xules tot i que la Marina encara és molt petita per fer-les.

Esther ha dit...

Euphorbia està molt bé :-) Això sí, porteu menjar d'amagatotis jaja!

Sol Solet hi ha molts llocs que hauran d'esperar, oi¿? A nosaltres ens passa amb en Biel...

MamaModerna ha dit...

Molt millor aquest llocs que el zoos! Que guai que d'un dia que no sabíeu que fer i mira quin super pla que us vau muntar.