dimecres, 10 d’agost del 2011

De vergonya!

Hi ha coses que a mi em fan vergonya i una d'elles és que hi hagi diaris que dediquin algunes de les seves pàgines a notícies tan absurdes com que la Leti i la infanta han sortit a fer un passeig. També considero superficial i totalment fora de lloc que es doni importància a si aquesta senyora surt en biquini o no surt en biquini i en molts programes hi hagi tota una colla de babaus comentant si està estupenda o no.

Em posa de mal humor que hi hagi revistes i diaris que dediquin fins i tot primeres planes a posar la típica foto de tota la família reial gaudint de les seves estupendes vacances o en el seu iot.

Potser és que tots aquests diaris, revistes i programes no s'han assabentat que som molts els que suem cada dia per tirar endavant de nosaltres mateixos i de les nostres famílies. Hi ha gent que no té feina, que no té calers per pagar el lloc on viuen, hi ha gent que perd les seves cases, les seves feines, la seva vida... I hem d'alegrar-nos perquè aquesta colla de mantinguts passen unes estupendes vacances gràcies als nostres calers? Que s'ho facin mirar!

6 comentaris:

MamaModerna ha dit...

Respecte de la monarquia, crec que té els dies comptats, especialment a Catalunya. Respecte dels cotilleos en general, el poble necessita aquest tipus d'entreteniment, especialment en moments durs on el que vols és encendre la tele i oblidar la teva realitat. Pensa guapi que si hi ha tantes audiències és per alguna cosa.
A mi de tant en tant m'agrada saber dels cotilleos, ara de la familia real no vull saber resssss. Jo sóc de les radicals que no creu en les monarquies modernes i pensa que si el príncep es volia casa amb una "no princesa" hauria d'haver abdicat (con dos cojones), que sembla que ho vulguin tenir tot i el poble anar pagant clar.

Esther ha dit...

A mi també m'agraden els cotilleos de tant en tant però no suporto els que fan referència a la monarquia.

Per a mi són dos casos diferents. Si no suporto a la Belen Esteban amb no posar la tele i no comprar les revistes on surt ella ja n'hi ha prou. D'aquesta manera ja no aporto calers al seu compte però amb la família reial és diferent. No poso la tele quan surten, no compro revistes però tot i així els estic mantenint i m'és igual que em diguin que és amb una aportació mínima.

Tant de bo tinguis raó i tingui els dies comptats!

Sol Solet ha dit...

Penso que com a humans necessiten els cotilleos, ja sigui a nivell del teu carrer, barri, poble o ciutat o a nivell de saber sobre la Pantoja i la Preslei.

Referent a la família real, penso que s'arrastra una rèmora de l'Edat Mitjana on es creia que el rei era rei per un do diví. Crec que hi ha gent que encara no sap que no estem a l'edat mitjana i que si estiguéssim en aquella època hauríem d'aguantar coses tant aberrants com la prima note.

Per un altre costat, si la Monarquia és de tots i tot lo seu és del poble, que em diguin quin dia em toca anar amb el yate i al palau de Marivent que hi ha a Mallorca perquè m'agradaria fer-ne l'ús que em toca.

pd: perdoneu però algú ho havia de dir!

Esther ha dit...

Sol Solet totalment d'acord!

conxi ha dit...

Totalment d'acord amb el què s'ha dit.
Només afegir que a l'estiu acabo mirant els documentals de la 2 perquè és el més interessant que fan a l'hora de la migdiada del peque (i això que no sóc gaire de bitxos però les bitxarraques alternatives són pitjors!)

Anònim ha dit...

A mi el tema monarquia em treu de polleguera directament. NO VULL mantenir aquesta colla de vividors (afegir tots els títols nobles com marquesos, ducs, etc... que també mantenim)
La premsa rosa és una altra cosa que no suporto, però tal i com dius cadascú és liure de mirar aquests programes o no fer-ho, al final aquesta altra colla es "guanyen la vida" així...