dimecres, 31 d’agost del 2011

Nerviosa!

Avui estic molt nerviosa i és que estic a unes hores dels "beneïts" nomenaments. Què significa? Que d'aquí unes hores sabré si tinc lloc de feina i on m'ha tocat.

La veritat és que amb els nomenaments es passen molts nervis. Fa un parell d'anys la cosa estava molt millor i sabies que et tocaria tot l'any a la mateixa escola amb plaça d'interina però ara amb les retallades pots donar gràcies si passes alguns mesos a la mateixa escola com a substituta.

En el meu cas el que pitjor porto és el tema del transport. Encara estic amb la teòrica del cotxe així que la meva por és que em toqui en un lloc on no hi hagi transport. L'últim mes de curs vaig estar a Calella i les tornades se'm feien eternes però era només un mes i amb jornada intensiva així que ho portava més o menys bé. Ara és diferent, ara hi ha tot un curs per davant i no puc evitar tenir un sac de nervis a punt d'explotar per la panxa. I si em torna a tocar lluny? O pitjor! I si és un lloc on no puc arribar?

La gent em diu que sigui positiva i en Jordi sempre m'està dient que he d'intentat visualitzar-me en un lloc on a mi em vagi bé però caram! Dec ser molt negativa perquè no em surt.

Avui estic molt nerviosa i per ser fidel a la realitat he de dir que si avui no em nomenen en part estaré contenta. Ahir pensava que si no em nomenen fins a mitjans de mes podré estar amb en Jordi dues setmanes més de vacances i el més important... Podria fer l'adaptació del petit i de l'Andreu.

Ai mare meva, beneïts nomenaments! 


17 comentaris:

Unknown ha dit...

Vinc des del bloc de l'Euphorbia. Ai sí, això dels nomenaments et posa una ma de ferro a l'estòmac. Ja no me'n recordava. De tota manera dels meus ja en fa molts anys.Has fet les opos? Quan ja ets propietària definitiva això ja no t'ho cal passar.
Tornaré.

Esther ha dit...

Hola Antònia, gràcies per la visita!

Sí que es passen molts nervis sí i ara tal i com està la cosa encara més.

Jo encara no tinc les opos i a més torno a ser substituta així que he fet uns passos enrere. Les opos són una assignatura pendent però ja veurem perquè tinc tantes coses pendents...

Sol Solet ha dit...

Uf, quin neguit nena! no sé només et puc dir que paciència i a veure què passa avui!! ja ens diràs!

Esther ha dit...

Gràcies Sol solet! Ja us informaré...

onavis ha dit...

Molta sort! Esperem notícies!

Mirashka ha dit...

Molta sort! quedem a l'espera...

cira ha dit...

A veure si tens sort!

conxi ha dit...

Ja saps alguna cosa? A veure si tens sort!!!!(Jo també vaig viure això en el seu dia i quins nervis!!). Petonets!!

Esther ha dit...

Gràcies a totes pels ànims. Continuo sense saber res perquè el meu servei territorial és l'únic que no ha tret llistes encara. Que també és ser "gafe"!

Anònim ha dit...

Molta sort!!

Esther ha dit...

Ja està. Quinze dies (que espero que no s'allarguin) a Sant Andreu de Llavaneres que encara no sé ni com arribaré.

Gràcies a totes pels ànims però estic molt trista...

Euphorbia ha dit...

Arribo tard i en lloc de donar ànims veig que "no está el horno para bollos".
Ho sento noia, si visquessis a Barcelona no ho tindries malament per anar-hi però tu no deus tenir bona combinació...
Petons i que sigui lleu

Esther ha dit...

Gràcies Euphorbia. A veure com ens sortim d'aquesta tots plegats...

onavis ha dit...

Ostres Esther!
Molts ànims!
Segur que trobareu una bona solució. I pensa que quinze dies passen ràpid....

Sílvia ha dit...

Ànims noia. A veure si la propera substitució és més llarga i en un lloc millor, no s'ha de perdre l'esperança!!

Sol Solet ha dit...

Esther! ara ho he vist! A veure, Sant Andreu de Llavaneres és més proper a Barna que Calella. Com sempre lo ideal és poder anar fins a Mataró amb algún bus.
Si ho mires pel costat positiu Llavaneres és repijo així que els nens segur que seràn educadets!!

MamaModerna ha dit...

No estiguis trista guapa, com diu la sol solet el lloc és més a prop que Calella i segur que els nens són tranquilets. Molts ànims super profe!