diumenge, 7 d’agost del 2011

Ei noies!

Porto una setmana de vacances en un lloc on gairebé no hi ha cobertura ni xarxa (no estic massa lluny de casa no us penseu...) tot i així us he anat llegint quan i com he pogut! Això sí, el tema de deixar comentaris ja és una altra cosa. Ho he intentat i no sé per què en alguns blogs puc i en d'altres no així que aprofitant que ara sí que tinc xarxa he volgut escriure un post (creuaré els dits per què després el pugui publicar) amb comentaris per a totes.

Apa, allà vaig!

Onavis això de la simbologia de la Caputxeta a mi em va deixar impactada. No sé si el que va escriure el conte era molt pervertit o encara ho era més el que el va interpretar jaja! Lo dels cangurs està molt bé :-) Si a una li ve de gust fer coses no ens martiritzarem tampoc, no? Nosaltres ahir vam deixar l'Andreu amb la iaia i vam marxar de soparet passa que la cosa no va anar gaire bé i és que els gelos són molt dolents!

Ester jo tinc una relació igual a la que tu descrius amb una amiga i també ens veiem normalment per vacances. Ella viu a Toledo (va marxar quan teníem uns 11 anys) però sempre hem conservat l'amistat i fixa't que crec que aquesta amistat és tan especial precissament per això perquè ens aprofitem al màxim quan ens veiem. Aiii aquesta panxona que ens farà patir per saber el sexe! Je je je!

MamaModerna moltes felicitats per aquests 6 mesos i per aquesta denteta! Ains, ja ens passa ja a les mames que ens emocionem per tot el que fa referència a l'evolució dels nostres petits. En Biel ja té quatre i em fa una gràcia veure'l quan riu. Mmmmm... Crec que ja et vaig donar les gràcies pel premi però te les torno a donar GRÀCIES!

Erna la teva petita a fa quilòmetres, eeeh? Jaja! Això del germanet... Potser és massa d'hora, no? Quan l'Andreu tenia un any vaig jurar que mai més tindria cap altre fill i mira, ja tinc en Biel amb 10 mesets je je! Ara que tens tota la raó del món en que les que més sacrifiquem som nosaltres. Encara estem en un món molt masclista per moltes coses!

Sol Solet veig que la teva petita ja pot veure el bany des d'un altre angle i que ho gaudeix molt! Ains, que maco seria que mai perdessim aquesta manera de gaudir de les petites coses :-)

Núria jo segurament també m'hagués emprenyat molt amb el tema cova i a l'igual que tu després m'hagués sentit culpable. Si és que ens enfadem molt però després som unes bledes! Je je je! A la propera les nenes a casa i els papes a la cova :-P

Crec que no em deixo a ningú que hagi escrit post últimament! Petonarros noies!

PD: Això sí que és mono de blogs jaja!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

M'ha encantat el post d'avui!! Espero que gaudeixis molt de les teves vacances, encara que sigui amb la cobertura escassa ;)

MamaModerna ha dit...

Quina gràcia el teu post d'avui. Gaudeix molt de les vacances guapa.

onavis ha dit...

Que bó! Has creat una nova modalitat de post! M'ha agradat!

Sol Solet ha dit...

Vosaltres sí que viviu bé!!! a disfrutar!!
Com li direm al teu post d'avui? post-carta oberta? jijiji