diumenge, 22 de gener del 2012

Canvi de cotxe

Tan de bo al sortir de l'autoescola et regalessin el cotxe amb el que has fet les pràctiques i tan de bo amb el cotxe vingués el profe en mode "t'ajudo si em necessites" però no és així.

Surts de l'autescola tota contenta amb el teu carnet i toca enfrontar-se a anar sola i al cotxe propi i és horrible (almenys per a mi).

En el meu cas a l'autoescola duia un Smart de cinc places diesel i a casa que m'esperava? Un Qashqai benzina! Ale, per xula jo. La veritat és que tenim un altre cotxe, un Micra (també diesel) però està molt atrotinat. El meu marit acaba de reparar-lo però tot i així li han dit no sé que de la corretja (jo de mecànica cero patatero). Vaja que no és massa segur que l'agafi així que només em queda l'opció del Qashqai i no és que no m'agradi el cotxe. La veritat és que està molt bé! Et posa les llums sol, els neteja parabrises també... (sí, a mi aquestes coses m'alucinen com si fos una nena petita) i apart és que és un bon cotxe.

On és el problema? En l'aparcament i les pujades. A l'autoescola jo aparcava la mar de bé i ara no ho aconsegueixo! I les pujades... Buf! les pujades són un malson! A mi no m'han ensenyat a sortir amb el fre de mà i no tinc ni idea. Jo intento anar cap amunt i res, el cotxe cap enrere. Això últim em fa patir molt perquè penso que li puc donar a un cotxe i em poso molt nerviosa. Per no parlar de les calades que estic patint...

Vaja que porto dos dies amb el cotxe i potser m'exigeixo molt però ahir li deia al meu marit que no l'agafava mai més i que això no és per mi. No ho faré, no deixaré una cosa que m'ha costat tant esforç però realment se m'està fent molt difícil. Em sento com quan vaig començar a l'autoescola, completament inútil.

Com us vau sentir vosaltres? Igual? O sóc jo que no he nascut per conduir? (Ja sabeu, mal de muchos...)

10 comentaris:

cira ha dit...

Jo vaig aprendre a conduir després de tenir el carnet. Estava molt insegura i abans no vaig sortir jo sola, vaig fer un munt de "pràctiques" amb ma mare per camins poc concurreguts. El meu problema ha estat que no tinc cotxe, l'agafava molt de tant en tant i finalment m'ha passat el que tothom pronosticava, m'ha agafat por i ja no l'agafo mai en cap circumpstància i és una pena. Ara hauré de tronar-m'hi a ficar algun dia...i potser tornar a pagar algunes pràctiques de refersc..així que NO HO DEIXIS!!!!

Esther ha dit...

Ostres Anna, això és una llàstima... A mi em fa por això també. Em fa por agafar por! (mare meva, que malament estic). Espero no defallir perquè el cotxe el necessito però com costa!

onavis ha dit...

Doncs a mi em va passar el mateix: a l'autoescola tenien un cotxe diesel que no es calava mai... i a casa m'esperava un cotxe de benzina que cada dos per tres se'm calava!!

Vaig estar uns dies molt negativa, dient que no l'agafaria mai!! Em sentia molt frustrada, perquè semblava que no sabes conduir gens!
I això sumat al que diu l'Anna, jo tampoc l'agafava gaire i va ser una roda. per sort al final me'n vaig sortir!

Així que no ho deixis, sobretot!! Ja veuràs com te'n surts!

Anònim ha dit...

Noia!! que amb l'enrenou d'aquests dies per casa no havia vist queja tenies la L!!! Felicitats!!!!

No desisteixis, res de pors, tu a agafar el teu cotxe tots els dies que el necessitis que per això t'ha costat lo teu.ánims, que esticsegura queen un parell de diesmés el tens més que dominat.

Sol Solet ha dit...

Jo igual q tu tb,a l'autoescola un ibiza diesel i amb direccio assistida i a casa un panda betzina i sense direccio assistida, m'estava 20min p aparcar!!!! Em desesperava i aparcar de cul ni pensar-hi!!!
Ja veuras q tot aixo va passant amb el temps. A mi em va anar molt b fer kilometres tota sola,em va donar molta seguretat.
Anims!!!!!

MamaModerna ha dit...

Jo penso que ets mooooolt valenta. El dia que m'animi a treure'm el carnet de ben segur que em llegiré tots els teus posts per donar-me ànims i veure que al final "quien la sigue la consigue", així que nena ara no ho pots deixar, pensa que ets la meva inspiració.

conxi ha dit...

Tu tranqui que d'aquí res ja el dominaràs i t'encantarà tenir un cotxe gran i segur. Jo com sóc de poble no vaig tenir més remei que treure'm el carnet i acostumar-em a un micra de benzina havent fet pràctiques amb un clio diesel!Petonets!

Esther ha dit...

Gràcies pels anims noies. Avui he anat fins a Blanes i he tornat. Ains... Serà qüestió de fer quilòmetres.

Mirashka ha dit...

Si noia, ara et toca fer kilòmetres i ni te n'adonaràs que estaràs feta una fitipaldi. A mi em van canviar el cotxe a l'autoescola a 2 setmanes de l'examen, així que em vaig haver d'adaptar si o si. Ànims!

cas ha dit...

uixxx.... què t'he de dir d'aquella columna que hi havia al costat de la plaça de pàrking on de sobte em quedava encallada i no podia ni anar endavant ni endarrera! Jo també vull un profe a la guantera!;-) ... em sembla que no et puc ajudar, pq vaig deixar de conduir fa uns 15 anys pq no necessitava el cotx i mai li he perdut la por. Però ara, des de que he tingut el petit hi penso força en tornar-hi, però em caldrien pràctiques.