dilluns, 2 de gener del 2012

El passadís rosa


Avui hem anat a comprar els regals de reis. Sí, aquest any hem estat ben panxos i mira que normalment ja els tinc un mes abans però mira, la cosa ha anat com ha anat i avui ens ha tocat anar de botiga en botiga pensant què fèiem a uns i a altres.

El primer que hem fet ha estat anar a la botiga de joguines a buscar els regalets pels nens. L'Andreu aquest any ha demanat tot el catàleg (com diria la meva avia: "sembla que li ha fet la boca un capellà") així que hem fet una selecció i ens hem endut un pc interactiu amb activitats adreçades a nens de la seva edat, un patinet i un peluix del papa pitufo. Hem decidit que amb això ja n'hi havia prou i és que jo ho compraria tot però no pot ser. Hem de ser conseqüents i ja tindrà prou regals de tota la família. A més, pel febrer és el seu aniversari i tornarà a tenir pluja de joguines. Amb això ja va servit!

Després hem anat a buscar el regal de reis d'en Biel i tachan! He entrat al passadís rosa. I per què? Doncs perquè al meu petit li encanta passejar nines en cotxet. L'altre dia vam anar a un parc de jocs que van posar a Granollers i va passar mitja tarda passejant una nina amunt i avall amb el cotxet. S'ho passava teta el noi! La nit del 31 vam anar a casa d'uns amics que tenen una nena i també va tenir feina a passejar la nina per tot el passadís així que vam decidir que el seu regal de reis seria un cotxet amb una nina. De ben segur que gaudirà aquest regal! Farà cames el meu petit rialler.

Ara que el passadís rosa no és per anar de passada, eh? El passadís rosa és meravellós. M'encanten les nines i tots els seus accessoris. Els petits ponis, les nines aquelles petitones que porten fins i tot ulleres! Mare meva, és per tornar-s'hi boja i jo sense nena... Ai, ai, aaaai que l'Esther cada vegada en té més ganes i això és perillós.

9 comentaris:

Euphorbia ha dit...

Doncs jo trobo que es passen amb tant de rosa. Voleu dir que quan erem petites nosaltres n'havia tant com ara? No ho sé.
Quina gràcia que al Biel li agradi passejar nines. Al Jordi fa molt que li vaig comprar l'Anna de les Tres Bessones i no li feia ni cas, l'altre dia que va venir una nebodeta de dos anyets li va regalar, on hi hagi un bon dinosaure... Com a mínim la cuineta sí que va trionfar.
A mi el que més m'agrada de les nenes es la robeta, aquells vestidets tan monos... però jo ja arribo tard.
Petons i bon any

cas ha dit...

així que se t'està despertant la il.lusió de tenir una nena..., doncs aquestes sensacions, si agafen força són imparables! ja ens aniras explicant :-)

cira ha dit...

Que maco el teu peque. A la meva també li agrada això d'arrossegar cotxets...jo tinc una mica el problema contrari (si es pot dir problema, clar) en segons quins ambients, sembla que regalar nines i coses roses a una nena doncs que és com determinar-la cap a les coses del seu genere i et miren raro...però mira, que volen, si la meva filla li agraden les nines, doncs jo li compro nines i també un got rosa super historiat de la Dora exploradora (que no la soporto, per cert) i que li encanta...passo, jo vull fer-li regals que li facin il·lusió i punto.

Total, que les nenes són guais Esther...;)

Esther ha dit...

Euphorbia és que jo mai en tinc prou de rosa. Sóc cursi, cursi, cursi! I mira que de petita no ho era tant. M'hi he tornat :-)

Cas sí, ja fa mesos que estic pesadeta amb el tema però cada vegada més.

Anna totalment d'acord. Als nens se'ls hi ha de comprar allò que els hi fa gràcia. A l'Andreu li vaig comprar la cuineta perquè la volia i encantat tu. També li compro cotxes i pilotes però no perquè sigui nen sinó perquè li agraden molt i amb el Biel penso fer igual. Ara li agrada passejar nines? Doncs nina que li comprem. El més important és que juguin que, de vegades, amb tantes teles, plays i demés ens oblidem dels jocs més importants.

onavis ha dit...

Ep, això sembla que va en serio....
Jo no sóc massa partidaria del rosa, però com diu l'Anna és cert que a les nenes els hi agrada i cada cop vaig comprant-li més coses d'aquest color.

conxi ha dit...

El meu peque també disfruta molt amb els cotxets!!!La meva cunyada li passarà un per reis (i augmentarem amb 4 rodes més el parc automobilístic de casa, que d'aquí poc ja tindrem problemes de parking!)
I no es per desanimar-te però tenint 2 xicotets tens un 75% de probabilitats de que el tercer també ho sigui! Però això no vol dir que encerteu i sigui nena!!! Petonets!

Anònim ha dit...

Ai, ai, aiiiii, Esther... jo mai havia tingut un sentiment ferm de ser mare (per explicar-ho d'alguna manera), no hi creia massa amb això de que t'agafin unes ganes bojes de ser mare, i mira... fa gairebé un any que em va passar!! :p
Al final et veig passant perl passadís rosa tot sovint i fent cuetes a diari ;)

Sol Solet ha dit...

Ai el passadís rosa que et té ben capficada Esther!
Jo sí que sóc de roses amb la Marina però no cursi, eh! que tampoc m'agrada que vagi com un xicletet!! jejeje

El teu fill com un campió portant un cotxet! digues que sí!

Esther ha dit...

Onavis va en serio sí però al meu marit no li fa ni la més mínima gràcia així que...

Conxi mira que els hi agraden les rodes a aquests nois. I sí, tinc molts números de tornar a tenir nen o no... Vaja que això és una loteria i jo no jugaria a la loteria, aniria a lo segur. Un embaràs no me'l plantejo la veritat. Rumio un acolliment :-)

Ester doncs a mi amb l'Andreu sí que em va passar! Se'm va despertar l'instint maternal de cop i per aquí el tenim jeje!

Sol Solet si jo tinc una nena semblarà un xiclet segur jajaja!