diumenge, 8 de gener del 2012

Deixa'm veure la teva ànima

L'Ester de Vivències d'una mare em va atorgar un premi fa uns dies. Moltes gràcies maca! I ara que tinc temps (per desgràcia porto tot al matí malaltona al sofà) aprofito i responc les preguntetes que van amb ell. Som-hi!

Com et definiries a tu mateixa? Sóc una persona molt alegre i extravertida. M'agrada molt riure i passar-ho bé. Alhora sóc molt exigent i, de vegades, massa perfeccionista. Crec que tinc aparença de persona forta però en realitat sóc molt patidora i sensible. No sé, és molt difícil descriure's a una mateixa perquè hi ha molts matisos...

Què és per a tu l'amistat? Doncs és com un matrimoni però sense sexe jaja! Compartir la vida, alegrar-se de les coses bones, estar per les dolentes... La veritat és que sempre he idealitzat molt l'amistat i des de fa un temps aquí que crec que és una cosa molt difícil d'aconseguir i sobretot de mantenir.

Creus en l'amor via internet? Si hi creus, t'ha passat enamorar-te per aquest mitjà? Doncs suposo que sí que pot passar però a mi no m'ha passat mai.

Dia o nit? De més jove nit. Ara ja m'he fet gran i millor que aprofiti el dia que no estic per massa trote.

Que va primer, l'amor o el sexe? Les dues coses van força unides però em passa com amb el dia i la nit. Fa uns anys hagués donat molta importància al sexe i ara em preocupa més tenir algú que m'estimi de veritat.

Cafè sol o amb llet? Ni sol ni amb llet. No m'agrada el cafè però gens, gens, gens.

Què escolliries entre aquestes dues coses: rebre un petó d'algú enamorat però a qui tu no correspons o fer un petó a algú a qui tu estimes però no et correspon? Cap de les dues coses. Els petons millor amb sentiment per ambdues parts, no?

Què odies i que t'atrau d'una persona? Odio la mentida, la falta de transparència... M'encanten les persones alegres i amb les que es pugui parlar de tot.

Creus en l'amor a primera vista? Totalment, em vaig enamorar del meu marit només veure'l i encara estem junts.


Bueno i ara em toca passar el premi i li passo a:

Euphorbia perquè sempre explica coses que trobo molt interessants i m'agrada com les explica. 

L'Onavis perquè tot i que no coincideixo amb ella en algunes coses m'agrada molt llegir-la. Trobo que té com una mena de delicadesa a l'hora d'escriure els posts que m'agrada i envejo (sanament, eeeh?).

I a la Cas perquè així s'estrena i la coneixem una mica més.

7 comentaris:

cas ha dit...

Gràcies Esther per pensar en mi! aniré rumiant les respostes i quan les tingui les penjo! :-)

Sol Solet ha dit...

Hi tant a la vida un s'ho ha de passar bé i estar alegre! totalment d'acord amb tu! A mi també m'agrada estar alegre i agafar-me les coses amb positivitat!

Referent a la amistat, ja t'ho he comentat alguna vegada, que jo també penso que costa molt d'aconseguir i de mantenir, de fet el problema és meu per idealitzar l'amistat o aquesta no existeix.

Anònim ha dit...

M'encanta com et descrius!! Es nota que ets alegre, ho transmets amb les teves lletres.

Espero que et trobis millor.

onavis ha dit...

Moltes gràcies pel premi! A veure quan m'hi poso! També me l'havia passat la Sandra i encara no l'havia penjat.
Està pendent!

M'han agradat molt les respostes i, en certa manera, no m'han sorprés, ja que penso que et mostres molt en tots els posts que escrius, ets molt transparent! però sempre va bé coneixer-nos una mica més.

Esther ha dit...

Cas ja tens feina :-P

Sol Solet jo sempre he idealitzat molt també l'amistat i m'enduc cada disgust... Crec que he d'aprendre a no esperar tot d'una persona sinó aspectes diferents de diferents persones. No sé si m'he explicat.

Ester aaaaaaiiii que avui ja estàs amb el teu nen!

Onavis sí, de vegades massa transparent i tot jeje!

Euphorbia ha dit...

Moltes gràcies per passar-me el premi i em poso a pensar les respostes, tot i que les preguntes em semblen un pèl compromeses, ja veurem com les contesto.
Jo també sóc diurna, però en el meu cas ho he estat sempre.
Petons

Mirashka ha dit...

alegria, alegria!!!!