dimecres, 18 de gener del 2012

Reducció (por fin?)

Bueno, doncs sembla que tot apunta a que aquest divendres començo la reducció (todos a una: Aleluia!) i la veritat és que ara que la tinc tan a prop tinc una barreja de sentiments força estranya. No sé, estic contenta però alhora com amoïnada, una mica trista i fins i tot una mica emprenyada.

Por partes:

Estic amoïnada perquè deixo de guanyar calerons i ja sé que els diners no són el més important però tampoc ens enganyem, avui dia tot és pagar, pagar i pagar. Deixar de tenir uns ingressos durant un temps doncs preocupa. Que sortirem endavant? Segur! però no puc deixar de tenir aquesta sensació de nerviosisme per saber com aniran els comptes d'ara en endavant. No puc evitar pensar en quines coses seran les que acabarem traient i tinc ganes de veure que la cosa rutlla completament tot i la diferència de sou.

Estic una mica trista perquè els meus nens són els meus nens (parlo dels meus alumnes) i tot i que els veuré pràcticament cada dia doncs em sento com si els abandonés. Ja sé que el que estic dient és una tonteria molt tonta però són sentiments i no els puc deixar de sentir. No sé, fins ara eren meus al cent per cent i ara ja els perdo una miqueta, els he de compartir i sé que això al principi em costarà.

Estic una mica emprenyada perquè no trobo que l'horari que m'ha quedat sigui massa just. Treballo només un terç de jornada però tot i així he d'anar a treballar de dimarts a divendres. Penso que la cosa s'hauria d'haver compactat una mica més però clar, això no està a les meves mans i la titular que porta molts anys allà ha tingut dret a triar. El que trobo més injust però és que ella només estarà amb alguns nens a mates i català i amb altres només a català perquè per les mates es fa triplicació de grup. Això vol dir que alguns nens només els veurà tres hores a la setmana i aquí és on jo em pregunto: Una tutora pot conèixer uns nens veient-los només tres hores a la setmana? A mi em sembla que la resposta és evident.No sé, no veig aigua clara en aquest horari en el que jo surto perdent i crec que els nens també.

I per últim (m'ho he deixat pel final perquè és el plat més dolç) estic contenta perquè podré tenir una mica més de temps pels meus nens i per a mi! Crec que serà molt positiu poder dur els nens a l'escola, poder-los recollir més d'un dia i poder fer encàrrecs pel matí per poder dedicar-los més estona a la tarda. No aniré tan cansada i crec que això serà bo per a tots. Fins i tot per al Jordi! I per què no dir-ho? Tinc en ment algunes coses que m'ajudaran a mimar-me i a sentir-me una mica més realitzada o com a mínim no tan ofegada.

Ara només toca creuar els dits ben fort, ben fort perquè tot rutlli i aquesta vegada arribi la reducció de veritat.

6 comentaris:

MamaModerna ha dit...

Sembla que ara sí, oi?
Encara que no sigui la reducció que més t'hagués agradat, almenys ara treballaràs una mica menys i tot això que guanyes de qualitat de vida.

Anònim ha dit...

Aquest divendres! Això és demà!! :D

Com en totes les coses sempre hi ha coses per posar als dos cantons de la balança, però estic segura que pesen més les coses bones que les dolentes, i com diu la MamaModerna, guanyaràs en qualitat de vida.

onavis ha dit...

Enhorabona, espero que tot vagi bé!!

Entenc que deu ser complicat deixar el grup que ja era ben teu, segur que ells també t'enyoraran!

Però ara toca també disfrutar més de la família!

Petons

Mirashka ha dit...

siiiiiiiiiiiii!!!!!!!! aleluya!!! Estic amb les demés, tot té la seva banda positiva i negativa, però jo crec que la positiva en aquest cas guanya de carrer! Ja saps, a males a casa sempre tindreu un plat a taula (de patates, perque no arribem a més, però hi serà) ;)

conxi ha dit...

Clar que us en sortireu!!! I pensa en la quantitat de coses que podràs fer amb els peques: que d'aquí res ja arriba el bon temps!
M'ha fet gràcia això de que amb 3 hores no podrà conèixer els nens...a secundària els tutors només els tenen 4 hores a la setmana...
Petonets!

Esther ha dit...

Bueeeeeeeeno, la reducció és un fet! Demà començo :-))

MamaM sí, crec que em mereixo un petit descans.

Ester ja tens raó ja. A la balança de les coses bones hi ha el temps amb els meus fills i això ja la decanta del tot.

Onavis sembla que sí que em trobaran a faltar... O això o m'estan fent la rosca jeje!

Mireia gràcies! De tota manera sempre em pots convidar encara que no estigui passant gana, eh¿? :-)

Conxi jo és que no sé si vaig equivocada, eh¿? Però crec que primària i secundària són mons diferents. Tinc la sensació que a primària encara els hi fem una mica de "mames" i en tres hores a la setmana no sé si pots ser una bona "mama". Potser m'equivoco, eh?