dijous, 23 de febrer del 2012

Al zoo!

Dilluns vam tenir un dia d'Andreu i mama sols. L'Andreu no tenia cole però en Biel sí (bé, escola bressol) i el papa treballava així que vam planejar un dia per a nosaltres. De bon matí vaig engegar el PC i vaig veure que hi havia una oferta per anar al zoo així que no m'ho vaig pensar dues vegades, vaig comprar les entrades i cap allà!

Vam anar en tren i metro i no sabeu com va gaudir l'enano. Mira que li agrada anar en tren. Va assegut i va comentant tot el que veu per la finestra i no sé com s'ho fa però acaba sent la sensació dels seients del voltant.

Una vegada al zoo ho vam passar la mar de bé. Ell ja havia anat de més petit però he notat molt la diferència entre una visita i l'altra. Aquesta vegada decidia quins animals volia veure i feia preguntes sobre tot el que anava veient. Li van agradar molt les foques, els dofins, els lleons marins... Vaja, tot el que és aquàtic el torna boig. Els micos també li van fer molta gràcia i els cocodrils i els rèptils... Bé, diguem que vaig fer una carrera pels passadissos ja que amb una petita ulladeta n'hi havia prou no fos que els vidres s'obrissin i tinguéssim un disgust.

Vam dinar allà una "Cangreburguer" (vaja, una hamburguesa de les de tota la vida) asseguts en un banc mentre em parlava de tots els animalons que estàvem veient i de tant en tant s'amagava perquè venia un paó massa espavilat a tastar el nostre menjar.

Després de dinar vam anar a la part de la granja i cal dir que allà li van agradar més els gronxadors que no pas els animalets. La cabra tira al monte...

Al tren de tornada es va adormir sobre meu i no sabeu la feinada que vaig tenir per despertar-lo. Estava esgotat!

Per la nit explicava al seu pare entusiasmat el que havíem fet aquell dia i és que el meu nen gran gaudeix molt d'aquestes estones on ell és el prota. On no ha de compartir la mama amb ningú, on només som ell i jo compartint estones que són només nostres i si us dic la veritat jo també les gaudeixo i molt!

8 comentaris:

Mirashka ha dit...

que bé s'ho devia passar!!!! clar que si, aquests moments valen tot l'or del món!

onavis ha dit...

Quin dia més xulo que us vau regalar! Això carrega piles!

Mireia ha dit...

Que xulo! Jo fa la tira que no vaig al zoo, viam si de cara a l'estiu m'animo a anar-hi amb el peque!
Que maco poder gaudir d'un dia de mama en exclusiva!

cas ha dit...

oh sí!!! és genial fer un parèntesi com aquest, i convertir un dia entre setmana en un dia tan especial, tota una aventura, plena d'emocions per als dos :-)))

conxi ha dit...

Quina excursió més xula! Tinc ganes de poder fer coses d'aquestes amb el meu peque!!!Que arribi el bon temps ja!!!

MamaModerna ha dit...

Què bé que últimament estiguis gaudint tant de l'Andreu :-)

Anònim ha dit...

Qué bé que puguis dedicar-li un dia en exclusiva a l'Andreu. Ells ho agraeixen molt.

Esther ha dit...

Sí noies, aquests moments són realment molt especials :-) I ell els disfruta tant que només per això ja valen tot!