dilluns, 13 de febrer del 2012

Aniversari

Demà el grandot de la casa fa quatre anys i és inevitable que escrigui la frase més utilitzada en aquestes ocasions... M'ha passat el temps volant!

A mi em sembla ahir que mirava el predictor, veia aquella ratlleta gairebé invisible i m'abraçava amb en Jordi amb la il·lusió que provoca saber que has aconseguit l'embaràs que buscaves.

Em sembla ahir que muntàvem la seva habitacioneta. Enganxàvem aquelles figures enormes del Winnie i muntàvem la cuna, l'armari i el canviador. Posava les cortines, el joc de llit i penjava la seva robeta intentant imaginar com li quedaria posada al meu nen.

Em sembla ahir que li veia la carona per primera vegada. Li agafava els ditets i els apretava contra mi amb tot l'amor del món. Quin moment! Aquest mai se m'oblida...

Em sembla ahir que entrava a l'habitació i trobava aquell bitxo de mesos fent salts a la cuna mentre jo pensava que dormia. Amb aquella cara de tremendot que ha tingut sempre i rient amb la satisfacció de fer una entremaliadura de les grosses.

Em sembla ahir que feia els primers passets mentre buscava els meus braços i cridava per la satisfacció d'haver aconseguit tota una fita.

Em sembla ahir que va començar a parlar, a deixar les papilles, a gaudir de l'escola bressol, a pintar, a fer amics...

Són quatre anys plens d'aventures, d'aprenentatges, de moments d'amor, d'estimació, d'enfados, de jocs, de plors, de riures i de mil coses que he descobert gràcies al meu petit Andreu.

Són quatre anys ja de mami i només puc dir que en vull mil més!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Per molts anys Andreu!! i a tu també Esther per la part que et toca, que és molta :)
Vinga, que en vinguin mil més!!

Esther ha dit...

Gràcies maca! :-)

onavis ha dit...

Quatre! Doncs sí que es fa gran, sí!

Moltes felicitats als dos!

Esther ha dit...

Molt Onavis, molt gran! :-)) Gràcies!

MamaModerna ha dit...

Jo també felicito al nen i a la mare!
Que tingueu un dia ben divertit guapa!
Què emocionant és això de ser mare, veritat...

cas ha dit...

Felicitats i per mil anys més!!! Què guapo l'Andreu, i noia, el tinc present ballant el Michael Jackson, i per tant, guapo o eixerit! :-)))

Anònim ha dit...

Ai que arribo tard :(
PER MOLTS ANYS A L'ANDREU!! és un supercaipó!!

petons!!

Sol solet

Esther ha dit...

MamaM gràcies :-)

Cas jo que t'he de dir... per mi el més més més de tot jeje!

Sol Solet no arribes pas tard. És avui l'aniversari :-)) Merci!

Sol Solet ha dit...

Sí, ho dius a la primera paraula, "demà". Sóc un despiste!!

Esther ha dit...

:-P

Mirashka ha dit...

Ains noia, que se'ns fan grans!!! mil no, en vindran molts més de mil! a disfrutar-los!!!